donderdag 17 januari 2013

Blog prullerij en primark

Bloggers,

Ik zit nog maar pas in de blogwereld en ben nog vollop aan het zoeken hoe ik mijn blog zo leuk en interessant mogelijk kan maken!! Zoeken zoeken maar we komen er wel.

Via Facebook stuurde een vriendin me de nieuwe collectie van PRIMARK en wat ik daar zie is goed goed goed. Ik ben verzot op kraagjes, borduursels, prints, jeans,... . En hupla dit allemaal in de nieuwe springcollectie van Primark.
Een uitstap naar Primark is voor mij echt een hoogdag. De allernieuwste trends kopen voor een voordelige prijs, wat wil een fashionista nog meer!
Je begint met een bigshopper aan de ingang en gaat afdeling per afdeling af. Na iedere afdeling even elimineren. Je stelt er leuke outfits samen voor niet meer dan 25 euro.

Nu ik hier zo aan het schrijven ben voel ik de drang om snel nog eens een dagje naar Primark gaan.
Eerst Amsterdam natuurlijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten