woensdag 16 januari 2013

Life isn' t about finding yourself. Life is about creating yourself.

Life isn' t about finding yourself. Life is about creating yourself.
Met deze zin wil ik mijn eerste blogbericht starten.  Ik ben iemand die graag de nieuwe trends volgt of snuistert in kringwinkels om zo een nieuwe trend te zoeken. Nieuw- oud- vintage, ik mix en match. Mode is voor mij een zeer belangrijk aspect. Het laat zien we je bent en hoe je door het leven gaat. Graag wil ik jullie dan ook op de hoogte van de nieuwe trends en mijn nieuwe aanwinsten in fashionworld. Wat kan je hier verwachten: fashion, asccesoires, shoenen,  nieuwe trends, leuke kledingwinkels, outfits, kringloopkleding vondsten, hand made kleding, shoppingverslagen, stijltips,.... Kortom alles wat een echte fashionista bezig houdt en boeit!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten