woensdag 16 januari 2013

Pinterest inspiratie



Ik blijf graag op de hoogte van trends en leuke dingen. Alles wat ik leuk en inspiratievol vind, verzamel ik op mijn pinterestborden. Het geeft me nieuwe ideeen om te combineren en uit te proberen. Neem gerust een kijkje.  Je vind er niet alleen fashion maar ook creatieve dingen, eten, muziek,... .

http://pinterest.com/klaara/

Dan nu naar bed en dromen over outfits die ik dit weekend kan dragen.
Weekend programma: Weekendje Amsterdam in de sneeuw en concertje meepikken van Solange, die trouwens heel FASHIONABLE is. Zeker een madam met stijl waar ik veel inspiratie uit haal. Gewaagde outfits, prints, kleuren, .... . Dus ik ga Zaterdagavond zeker voor skinnyjeans met tijgerprint, halfhoge laarsjes met glittertjes, zijde bloes met kraagje en een leuke jasje. Misschien dat ik het jasje nog pimp met enkele leuke studs, die ik krijg van een vriendin voor mijn verjaardag.
Foto van outfit volgt later!

 
Voor een outfit in de sneeuw en om de leuke vintage en hebbeding winkels te ontdekken in Amsterdam ga ik voor warm en comfi.
Skinny jeans , flanelle houthakkers hemd, lekker warme uggs!
 
Ik zet voor jullie nog even leuke tweehandswinkeltjes op een rij die ik zeker een bezoekje ga brengen. En hopelijk kom ik terug met een leuke vintage outfit. Tweedehandssnuisteren lukt me meestal goed :) . Ik vind in elke winkel wel iets!
 
Laura Dols
1953 Retro en Chic
Wini
Out of the Closet
 
Ik hou jullie op de hoogt van mijn vondsten .
 
Slaap goed. x
 
 
 
 

 

 

 

,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten